Welcome to TrueBeliber Land of me ♔ Follow me | Dashboard
Wanie Bieber










kini kau kembali
Thursday 8 September 2011 | 00:55 | 0 comments

dlu ble aku tgu kau ,kau buad aku mcm tunggul .
macam2 kau buad tat aku .
aku ta pena marah .
aku pendam jea ape y aku au pasal kau .
kau buad aku jeles .
aku marah sgt ble kau ade gals bwu .
p ble dhaa setahun lbh aku jmp p'gnti kau ,kau pulakk muncul kembali .
hati aku ade satu jea sayanggs . 
hati ny ta bule na bagi2 atau kerat 2 bgy tat kau 1 .
hmm . kau buad aku serba salah .
dlu kau lhaa segalanya untuk ku .
p kau kn dhaa ade gals . bukan sorang ,tp ramai .
patot ka aku terima kau kembali ??
kau dha 17 tahun ,mybe kau bule pk kn sesuatu .
ezul ! aku paham kau sayangg kn aku .
p ape buktinye ??
cube terangkn at aku.
hmm . andai kate kte ade jodoh 1 aie t ,insyallah kte akan bersama semula .
sorry sayangg !


Sudah Baca ? Jangan Lupa LIKE ok >.<


Older Post | Newer Post