Welcome to TrueBeliber Land of me ♔ Follow me | Dashboard
Wanie Bieber










menunggu dan terus menunggu .
Friday 30 September 2011 | 03:37 | 0 comments
 

dea suruh akao tgu d3a lepas dea balekk PLKN .
tapi bole ka akao tgu selama uh ??
ya allah lmbd nye .
cepat kn lhaa mase uh .
tapi kalau aku ta dpt tgu ,aku harap kau ta marah aku ea sayangg .
aku ta na berharap lame2 .
tapi ! kalau aku tgu uh dea ta ubah pangai jugakk cane ek ??
hmm . mmg sia-sia lhaa .
p aku harap dea ta sia2 kn peluang ny .
akao bole tgu tapi dlm pade mase aku tgu kau jgn lhaa saked kan hati aku lagi .
nty aku tana bersama kau lagi .
aku BERHARAP sesangat ble kau g jea PLKN ,kau ubah lhaa pangai kau uh .
aku pon akan ubah pangai aku jugakk .
tapi ! nie sume tokk kau sorang jea kayy .
sayangg ezzul haziq .
mwaaaahhh . hee ~ gedikk jea .


Sudah Baca ? Jangan Lupa LIKE ok >.<


Older Post | Newer Post