Welcome to TrueBeliber Land of me ♔ Follow me | Dashboard
Wanie Bieber










about my bestie ♥
Friday 28 October 2011 | 07:49 | 0 comments
assalamulaikum .
holla everyone :) ,okay kali nie tah knp tetbe na buad entry pasal my bestie pulakk . kalau korang rasa na baca ,baca lah . kalau ta never mind :) firstly ,aku na story sal keakraban aku and nana . dulu aku dgn dea ta rapat pun sbna nye . mmm ! tah bilaa agak nya kita org mula rapat . tah lhaa ta ingt but in this year jugakk . actually ,kita org satu skuwlaa . dulu aku nan dea macam kawan biasa . aku suka kawan dgn dea . dea mudah memahami . dea sporting . gila-2 jugakk mcm aku . seriously ,aku sayangg dea sesangat ♥ . dea baikk . chantekk pulakk tuh :) 
 nie lhaa org dea yg aku maksud kan "nana" .
chantekk kan ?
nie intro dea .
siti fazliana .
17 y/o
hobi kita org kalau lepakk suka gelakk-2 .
SUMPAH ! aku miss na HANG gn dea . 
kekadang kalau weekend aku free ,aku salu lepak tat umaa dea .
kita org study sesame . tapii ! byk masa habis kan dgn chitchat :)
time study kita org makan maggie cup sesama :)
sweet gila waktu 2 even makan maggie cup jea . 
na save bajet lhaa katakan . hee ~
nana ! ILY ♥ IMYSM


next , about zue pulakk . haa ! nie pulakk mak nenek yg paling sukaa sgt tergelak :) dea chomell tapii gila sikit . *zue jangan marah ae . kita org tinggal sekampung . tiap-2 petang mesti kita orang akan g ronde kampung . zue nie dhaa mcam AJK kampung . sentiasa na kene pantau keadaan kampung lhaa gitu :) tiap-2 petang kita org akan g taman . na tahu sebab apa dea salu bwk aku g taman ? shhhh ! rahsia lhaa . mana bole bgy tahu . :) aku sukaa panggil dea "SOOD" . aku ta tahu knp sukaa pgl dea mcm uh . kelaka kan ? :) tapii sweet :D korang ada ? ta da kan .jgn jealous pulakk kayy . 
haa . nie lhaa dea "zue" .
chomell ngak ? tahu pun .
intro dea .
siti zubaidah
17y/o .
kekadang dea salu lepakk umaa aku .
tym lepakk uh kita org online bersama . 
dea nie jiwang sikit
aku sayangg kau "sood" .
ILY 














Sudah Baca ? Jangan Lupa LIKE ok >.<


Older Post | Newer Post