Welcome to TrueBeliber Land of me ♔ Follow me | Dashboard
Wanie Bieber










aku sayang kau sesangat ♥
Monday 31 October 2011 | 08:35 | 0 comments


assalamualaikum :)
holla . hari nie entry aku pasal si dea yang paling aku sayangg . na tahu mana aku kenal dea ? haa . actually macam nie . kita org satu kelas masa form 2 . time tu aku ada pakwa lagii . tiap kali aku gaduh nan pakwa aku mesti pakwa aku uh akan mintak tolong si dea aku nie pujukk aku . kelaka :) kita org time nie mmg rapat gila gaban . tiap-2 hari text . dlm kelas mesti na bersama jea . haish ! senang cte mcm nie lha ,"dimana ada EZZUL ,disitu ada WANIE ". time tu dea single . dea rapat sesangat nan aku . aku salu story-2 nan dea . ada lhaa satu hari tu ,dea pena kata dea suka aku . whoa ! aku b'kata dlm hati "ada chance nie " tapii ! aku buad don't know jea . aku ingat kan dea JOKE . aku ta layan lhaa . kita org pena merajuk even ta coup . SUMPAH ! bila teringat-2 aku tergelakk sorang-2 . memang FUNNY sungguh ! HAHA . nie pun aku story tgh tergelakk jugakk nie . then ,bila minggu t'akhir sesi 2008 uh (akhir tahun ) kita org byk spent time melepak jea . tiba-2 dia datang kat aku dgn berani tunjuk kemachoan nye & kecomelannya ,dia kata "wanie ,JOM COUPLE !" . aku t'kjod ! aku rasa dea main-2 jea . dgn muka blur aku terus jawap tanak . esokk nya pulakk ,aku gaduh nan pakwa aku uh . then aku mintakk lah putus . konon nye tgh tension lhaa duduk kat satu sudut sorang-2 . haa ! tetiba dea dtg tat aku . na tahu knpe ? dea dtg dea kata mcm nie "wanie ,JOM LAH COUPLE GN AKU " . aku diam jea . dea pujuk-2 aku . ohmygod ! hati aku meronta-2 na jawap soalan dea tuh tapii malu macam dlm lagu tuh ,"malu-malu ,tapi mahu . ." hee ~ bila balikk dari sekolah dea pun text aku tanya lagii soalan yg sama . then aku pun dhaa fikir-2 . aku terus terima dea . SUMPAH SEKALI LAGI ! aku mmg malu time tuh . na tahu time kitaorg dha coup ,ta de sorang pun yg tahu . ada satu hari tuh ,tiba-2 time dea dtg rumah kawan aku (zaki) . zaki tanya dea kau text gn sapa . dea jwp lhaa nah text nan aku . lepas tuh zaki baca text kitaorg ,POOP ! dhaa kantoi . dea dhaa tahu . dea tanya aku dan dia coup ka ? si dea pun cover lah balik kata aku & dia adik angkt . tapii dea ta caya jugakk . esokk nya tat sekolah zaki perli aku "adik,abg" . haha ,aku tergelak . lepas tuh kitaorg pun ngaku lhaa dhaa coup . malu gila time uh .  seriously ta tahu na kata apa time tuh . aku bahagia ada dea . bahagia sesangat :)
haa . nie lhaa dea my superhero .
aku sayangg gila gaban tat dea . 
muhammad ezzul haziq .
laa . aku tahu ada buda uh minat tat dea nie . 
kesian tat buda uh . m'hrp jea . 
padahal hero aku nie sikit pun ta de hati nan kau .
HAHA ! padan muka :)

tapii ! sekarang aku ta bahagia mcm dulu .
macam-2 masalah yg timbul .
watlek ! apa pun dea dhaa buad tat aku .
aku tetap sayangg kan dea .
sampai bila-2 aku akan sayangg kan kau .
tapii ! apa yg kau na buad lepas nie aku ta kan amik tahu lagii .
bp kau bukan milik aku lagii .
aku bule tgokk-2 kan kau dari jauh ja .
na tahu knpe aku buad mcm nie ?
kau dhaa byk kali buad aku terluka dan kecewa .
so ,aku kena lepaskan kau .
bia kau pun ta kan kecewa nanti nan pangai aku pulakk .
SORRY lah sayangg !
i love u so much


Sudah Baca ? Jangan Lupa LIKE ok >.<


Older Post | Newer Post