Welcome to TrueBeliber Land of me ♔ Follow me | Dashboard
Wanie Bieber










KAWAN MAKAN KAWAN
Thursday 27 October 2011 | 03:35 | 0 comments

dulu aku ada kawan baik 2 org . kami kawan since we're form 3 . kami rapat sesangat . bila naik form 4 okayy lagii but depan aku jea okayy . tapii blkg aku . dea kutuk-2 aku . on that time aku ta tahu lagii dea kutuk aku . naik form 5 dea mula buad tahi gn aku . aku ta tahu knpe dea buad dajal nan aku sedangkan aku ta pena kutuk-2 dea o marah dea . adalah 1 harii uh ,memory kad aku hilang . dlm bekas memory aku uh ada 3 keping memory . mula-2 aku ta perasan yg memory uh dhaa hilang . bila tiba aku na guna ,aku carikk memory uh dhaa ta de . carekk punya carekk tetap ta jumpa jugakk . hatii kata "ta pe lhaa . dhaa hilang " never mind lhaa . 
tiba-2 member baik aku nie bole bergaduh pulakk . dorang gaduh terukk jugakk lhaa . kayy ta pe aku maseh kawan lagii due-2 uh even dorang still gaduh lagii . pada mlm yg dorang gaduh uh kawan aku tyqa dea kata ade satu rahsia pasal c nad nie . aku ta sabar na tahu. sebelum tyqa story sal nad uh ,nad bodoh nie tetibe call aku byk kalii . aku ta ankt . then dea text aku . dea kata dea ade amik memory kad aku . pergh ! (shock) aku pun bengang jugakk tym uh . ta pe aku relax . aku dhaa tahu cita baru tyqa bagi tahu . k takpe lhaa . aku diam kan jea . dalam pada aku diam uh ,dea sikit pun ta mintak maaf apatah lagii na pulangkan balikk brg aku .

lepas 2 dhaa lama sikit lepas gaduh uh ,kita org ada lawatan g KL . aku bagii nad pegangkan duitt aku before g KL uh . aku bgy $60 . sampaii sane aku na guna duit ,dea bagii aku just $50 jea . lagii $10 uh dea kata tertinggal tat KEDAH . k ta pe aku dyam lagii .  

bilaa dhaa balikk dari KL selang bape minggu ada mbe aku umah sedara dea ada buad kenduri kawin . aku pun g lhaa tolong-2 . aku dapat baju and button . bila waktu aku na balikk uh hujan . basah lhaa baju tym uh . aku g umah nad ,aku mandi then tuka baju . baju yg aku dpt uh  basah tym aku tlg-2 . pastu aku pakai lah baju yg aku guna masa na dtg uh . aku pesan kt nad suruh dea bawak baju uh esokk tat sekolah . esokk nya dea dtg tapii ta bwk . ta pe ! aku diamkan jea . lepas2 aku na guna tudung hitam yg aku pakai masa g tlg-2 uh ,aku pesan suruh bwk pun dea ta bwk jugakk . ta pe aku diam jea . 

dhaa lama aku diam kan tetiba baru-2 nie timbul pulakk cerita yg c nad nie penah ROMEN nan balak dea . lepas2 harii selasa lepas kita org gaduh tat kantin . tiba-2 budaa taman c nad nie (IENA) kata kat aku depan-2 nad ."heyy wanie ,kau na tahu ta sebenanye c nad nie dulu penah cerita buruk-2 pasal kau gn ezul . dea kata kau macam-2 " pergh ! on that tym aku dhaa panas . aku dha ta bule tahan agy . lepas jea gaduh uh ,petang tu aku g taman nad. ina bagi tahu aku cerita pasal nad (a.k.a BETINA BABI) yg dea kutuk-2 aku belakang-2 selama nie . aku jumpa dea depan umaa dea . aku tanya dea ta ngaku . bila aku dhaa balikk uh dea text aku . dea mintak maaf . aku ta reply text dea ,abg angkt dea pulakk call aku . wah ! konon nye na tunjukk a yg kau ada back-up . then dgn abg ankt kau call aku konon nye bule buad aku goyang . weyy barua ! kau kenal aku kan ? selama aku penah gaduh . penah kau tengokk aku takodd gn org ? ta pena lagii kayy SUNDALL ! kau pk abg angkt kau bule masuk campur ? abg angkt kau masukk lagii terukk keadaan .ta pe aku relax jea . aku tunggu hari isnin nie . aku lepas kan DENDAM aku . hmm ! ini WANIE lhaa babe . lu salah org mau carekk gaduh .

best kan kene pukul gn HERO aku . HAHA ! padan muka kau . sabar kayy . isnin nie turn aku pulakk .


Sudah Baca ? Jangan Lupa LIKE ok >.<


Older Post | Newer Post