Welcome to TrueBeliber Land of me ♔ Follow me | Dashboard
Wanie Bieber










esokk hari Q .
Sunday 23 October 2011 | 08:23 | 0 comments
esokk hari Q sekolah aku . hmm ! aku rasa malas jea na datang esokk . na thu bp ape ?? bp aku ta dpt ape-2 anugerah pon . HAHA ! (tu lhaa kan malas na aktif . ) terukk nye aku nie kan . ngee ~ esokk kalau dtg pon tengokk jea lhaa org yg dpt SIJIL . ish ! ta aci a cmny kn ? yg dapat sijil esokk bebudak form 5 ja . kesian kat aku . last-2 nie kita kene byk kumpul sijil . aku pulakk lagii malas na kumpul ade lhaa . rugi betull . kad koku pon jarang penuh bp asyik memonteng jea ne ta nye . HAHA ! btw ,esokk kita tengokk je lhaa kengkawan aku amik sijil atas pentas astaka uh . aku teringin jugakk na nama aku d sebut tukk amik sijil dan naik atas pentas uh . :) p dhaa terlambat . btw ,TAHNIAH ! pada yg dapt sijil esokk . tahniah jugakk tat diri aku sendiri sebab berjaya menjadi SUPER DUPER SINGLE ! yeah . i've done and i did' it . :)


Sudah Baca ? Jangan Lupa LIKE ok >.<


Older Post | Newer Post