Welcome to TrueBeliber Land of me ♔ Follow me | Dashboard
Wanie Bieber










kau memang penipu !
Monday 24 October 2011 | 01:45 | 0 comments

ish ! memang terbaik a kau nie . selama nie aku memang manjakan kau . p nie balasan kau ? memang kau betull-2 mencabar kesabaran aku a sial . kau game kan aku ae ? TERIMA KASIH tau . aku hargai sesangat . kali ke-3 kao buad tahi nan aku . mana letak nya hati & perasaan kau nie ? selama nie kau tuduh-2 aku yg bukan-2 aku ta kesa bp bnde aku ta buad . rupa-2nya yg kau tuduh aku uh kau dhaa buad blkg aku . heyy sial ,memang aku betull-2 menyesal lhaa . serikk aku nan pangai kau yg ta habis-2 na menipu aku . aku tahu setiap perbuatan kau mesti ada yg kau tipu aku . aku bukan buda-2 kau na tipu-2 nie . dhaa lama aku kenal kau . aku tahu perangai kau a ! sumpah nie bukan beribu sesalan . nie BERJUTA SESALAN ! cakap kau sume nye aku dengar bp ta na kau cakap aku degil . tapii ! kau ta pena dengar pon cakap aku . kau tetap gn pangai kau yg suka layan perempuan . kau tipu aku . kata dea adekk ankt kau ,tapii ! dea makwa kau rupanya . SORRY ! aku nie penggangu hidup kau . patut lha kau marah-2 aku ikut sedap mulut kau . rupa-2 nya dhaa berpunya . heyy ,aku nie memang bodoh ! bodoh sebab terlalu sayanggkan kau . terlalu percaya kan kau even kau menipu . kau kata aku penipu ,kau salah !! kau tu yg PENIPU BESAR ! kau main-2 kan perasaan aku . kau buad aku berharap sedangkan kat belakang aku kau suka-2 dgn org lain . SUMPAH ! aku ta kan maaf kan kau dan lupakan kesalahan kau . haa . patot lhaa haritu kau cakap knpa aku ta nangis bila tiap kali gaduh na kau . rupa nya kau na game aku ae . hmm TERBAIK WOKK ! wa caya sama lu babe . bole dapat anugerah kau nie . aku dhaa bagii peluang kau sia-2 kan . lepas nie aku ta kan bagii peluang pon tat kau apetah lagii harapan . bukan salah aku na layan kau dgn perangai yg buruk . tu hak aku . dan ta salah jugakk aku layan kau mcm sial . sebab kau uh pakwa org dlm diam . ish ,sia-2 jea pengorbanan aku dan kesetiaan tokk kau . rupanya kau lhaa duri yg paling bisa dhaa buad aku terluka . aku setia tunggu kau ,last-2 kau curang jugakk akhirnya . terima kasih lhaa sayangg . walau pun lepas nie aku ta kan pandang mahupun bercakap ta bermakna hati aku dhaa lupakan kau . aku tetap sayangg kan kau dan aku akan cuba tokk lepaskan kau . lepas tu nanti kau bole bla . terukk lhaa perangai kau sayang . bak kata kau ,knpe org yg kau sayangg(aku) layan kau macam sampah . memang kau layak dpt tuu sume . sebab aku dhaa byk terluka dgn kau . aku ta tahu knpe kau buad aku mcm nie lagii . aku ta tahu apa lagii salah aku yg kau buad aku sampai mcm nie sekali . tergamam ,terkedu & terkejut bila nampak kau dgn SUNDAL tu . then ,aku balikk lintas tanpa pandang kiri kanan . air mata aku ta henti-2 mengalir sampai sekarang . kau tunggu ! satu hari nanti aku akan balas dendam . tapii bukan pada kau . wait and see . nie balasan kau ae . ta pe . kau beri aku macam nie ,aku terima .


Sudah Baca ? Jangan Lupa LIKE ok >.<


Older Post | Newer Post