Welcome to TrueBeliber Land of me ♔ Follow me | Dashboard
Wanie Bieber










show me your love . please :)
Monday 31 October 2011 | 23:29 | 0 comments

assalamualaikum .

holla :) hee ~ gila lah buad entry tgh-2 hari . hari nie aku ta pegi sekolah . bangun lambad !#alasan jea sebab mata bengkak . menangis :') hua3oo . na tahu knp ? sebab dea ada perempuan lain . aku bukak handphone dea ada gmb ! shit ! aku bengang gila . korang-2 ,na tanya nie "apa maksud sayang" ? aku selalu dga kata dea sayangg kat aku . sayangg sesangat konon nye . mm ! tapii aku ta penah tgokk dea tunjukkan kasih sayang dea . aku pelikk sangat . aku marah dea layan perempuan lain . dea kata "ala kacau-2 jea . ta de sampai suka . aku sayangg kau sorang " . SORRY TO SAY ! FUCK ! kau sayangg aku . perempuan yg kau kacau sume tuh kau text tiap-2 hari tau . aku jea bodoh ! caya kan kau . sia-2 tahu ta bangang aku percaya kan kau . FAKE ! aku benci penipu . kalau kau ta sayang aku please lah jangan main-2 kan aku . aku selalu fikirkan kau . kau penah fikir kan aku ta ? mm ! ish ,of course lah ta kan PLAYBOY ? terbaikk ala awak nie . u're the best-2 boy i ever had . i love u so much lhaa babe :) HAHA ! tuuuiiitttt !


Sudah Baca ? Jangan Lupa LIKE ok >.<


Older Post | Newer Post