Welcome to TrueBeliber Land of me ♔ Follow me | Dashboard
Wanie Bieber










aku diminta untuk melupakan nya :(
Friday 4 November 2011 | 08:49 | 0 comments


assalamualaikum .

hye . selamat malam .aku tanak byk ckp . kpd org yg aku sayangg . aku harap kau ta nyesal nan keputusan kau tokk suruh aku lupakan kau . FINE ! aku bule buad too sume kalau kau betull-2 na . aku akan tunaikan . kau tanak ubah pangai kaukan ? okayy ,go on ! terus kan pangai kau na jadii player . kau sanggup na kecewa kan aku kan ? okayy tape . aku ta marah kau sebab dhaa jujur nan aku yg kau mmg kaki perempuan n ta bole na ubh pangai kau . tape-2 . aku bule terima . ingat ! kau jgn menyesal ! aku ta kan patah balikk tat kau tokk kali ke-2 . aku ta sanggup d kecewe kan oleh KAU ! DAYUS ! sekarang kau bule pergi trus kan hidup kau . aku ta kan kacau kau . aku lepas kan dgn rela dan kau dhaa bebas . aku pun dhaa bebas darii kau . aku ta kesa pun kau ta tegur aku lepas nie . mgkn nie akan bule buad aku cepat LUPAKAN kau ! HAHA ! kau mmg terbaik sayangg . terima kasih . SAMPAI MATI AKU SAYANGKAN KAU ! sorry sebab kurang ajar na kau tadii . kbaii


Sudah Baca ? Jangan Lupa LIKE ok >.<


Older Post | Newer Post