Welcome to TrueBeliber Land of me ♔ Follow me | Dashboard
Wanie Bieber










aku rindu kau a lots :)
Wednesday 2 November 2011 | 05:47 | 0 comments

heyy sayangg ! tolong aku bule ta ? tolong lah ubat kan rindu aku tat kau . SUMPAH! aku rindu kau nie tahap gaban . sehari aku ta dtg sekolah semalam ,ta tgokk muka kau & ta dga suara ,aku rindu sesangat . tapii ! aku tanak kau tahu aku rindu kau . aku nampak kau pandang aku tadii dalam kelas masa aku baru sampai ,SORRY ! aku na sangat pandang kau bila kau tengokk aku time aku turun tangga . tapii ! aku kena tahan kan hatii aku tokk jauhkan diri darii kau . aku tanak kau tahu yg aku ta bole hidup tanpa kau . just aku na kau fikir yg aku bole hidup tanpa kau tapii realiti nye TIDAK ! what should i do ? miss u a lots a sayangg . kau rindu aku ta ? mesti takan ? ish-2 ,aku nie suka sangat berangan sal kau . nie kau punya pasal lhaa nie . buad aku rindu ,lepas tuh merepek sorang-2 . nonsense ! heyy ,meh sini hatii aku yg kau dha ambikk dulu . pulangkan lhaa . aku ta tahan asyikk rindukan kau jea . ngee ~ apa nie ? cepat lhaa pagi . aku na g sekolah tgokk dea . RINDU ! RINDU ! RINDU ! dan RINDU ! bodo lha kau nie . kau ta perasan ka aku na kat kau ? aku sayangg kau gila-2 . please lah ! bukak mata kau tuh . 


Sudah Baca ? Jangan Lupa LIKE ok >.<


Older Post | Newer Post