Welcome to TrueBeliber Land of me ♔ Follow me | Dashboard
Wanie Bieber










diri ku di lindungi oleh my SUPER HERO !
Tuesday 29 November 2011 | 05:41 | 0 comments

hye . holla . hello .
harii nie aku na share something yang special buad aku . 
na tahu ape ? laa . sabar jap kayy .
tadii ,aku lepakk dgn SUPER HERO aku .
knl ta ? haa tgokk nie .


nie lhaa dea orangg yg aku maksod kan .
story BAB 1 ::
seronok gilaa lepak nan dea .
aku dtg kelas tokk belaja buad seni ,tapii seni aku sape yg buad ek ?
haa ,orang yg kt ^ tuh yg buad kan .
comell lukisan yang dea draw tokk aku tuh .
bila dea tgh draw aku gelak-2 kan .
aku buad-2 cerewet ,suruh draw nie la ,tu la .
tapii dea ta kesa pun . dea cakap aku "ngade-2" .
sayangg kau kelaka la . "mmg pun" .
bila dea tgh colour drawing dea pulakk,aku kacau dea .
cuit-2 telinga dea ,buad-2 terlanggar paper dea . .
tapii dea ngade-2 . buad gedikk dea tuh .
manja pulakk tuh . comell sangat kau :)
babe aku rindu kau la .

BAB 2 ::
dea :: "gemuk ! sini jap ."
aku ::"ape dia?"
dea :: "sini jap ,na bisik sikit nie "

aku pun datang dekat dea dan hulurkan telinga .
aku ingat kan dea na bisik sesuatu .
haa ! korang ,cuba lha teka ape dea bisik .
1,2,3 . tekaan yg salah .
dea ta bisik pun . habis tuh dea buad pe ?
dea kiss telinga aku sebab na bau aku .
dea kata dea rindu aku .
sumpah ! aku ta lupa lagii kata-2 dea .

BAB 3 ::-
dea :: "gemuk ,kat pipi ade semut"
aku :: "haa ,tipulah !"
dea :: "betullah ,meh sini !"
aku :: "ta rasa semut b'jln pun kt pipi ,tipukan ?"
dea :: "betul ! nanti semut gigit sakit la"

heyy hero ,aku tahu tektik kau .
kau sengaja kata ade semut kt pipi aku kan ?
sengaja kata cm tuh bp na touch pipi aku .
sumpah ! (nmpk ta ? dh dua kali sumpah)
sweet gila memori tuh .
sayangg ,aku tahu kau sayangg aku .
macam tuh jugakk aku .
kau jaga aku macam buda kecik .
sometime kau buad aku geram sebab kau suka carikk pasal .
even kau macam tuh ,aku tetap sayangg kau .
gila-2 aku sayangg kau .
sayangg ,aku harap kita akan bahagia sentiasa .


aku harap kita akan bahagia sampai terbina sebuah keluarga .
sebuah keluarga yg bahagia !
whoa ! melampau aku nie .
tahu lh tgh happy ta pyh la sampai na ckp yg merepek.
HAHA ! kelaka la .

dha baca kan story aku dan dea ? sweet ta ? ta sweet ? laa . kesah pulakk kan aku gn kau . janji ta kacau kebahagiaan kau suda . sayangg ,aku sayangg kau :) mwwwwaaahhhhh




Sudah Baca ? Jangan Lupa LIKE ok >.<


Older Post | Newer Post