Welcome to TrueBeliber Land of me ♔ Follow me | Dashboard
Wanie Bieber










Wednesday 9 November 2011 | 06:18 | 0 comments


kepada CAPITAL E ,aku akan tunai kan p'mintaan kau . aku bole lepaskan kau TAPII aku ta janji tokk melupakan kau . biar lah kau na kata aku ta sayangg kan kau dan perangai aku mcm mane pun . dlm hatii aku kau ta tahu . aku sayangg kau gila-2 . aku berubah sebab kau yang ajar aku dulu . dulu aku na kat kau ,kau layan aku macam sampah . sekarang kau ta bole na menuding jari on me anymore ! aku dha lepas kan kau dgn rela . mulai hari nie aku dan kau tiada apa-2 hubungan . antara kita just tinggal kenangan . kau yang mintakk aku tokk lupakan kau ,so i'll do it for u sayangg if u have new girlfiee. na cakap lagii pun ta guna kalau hatii kau sememangnya ada tat org lain . jangan na PERLI aku bagai kata aku tanak tat kau ae . kau yg mintakk aku tokk lupakan kau . aku akan cuba . aku ta tahan nan tuduhan kau yang suka fikir sal aku bukan-2 . kau na tgokk perempuan cantik,comel aku ta larang . TAPII kenapa time aku tgokk lelaki kacak,comel kau na marah ? bukan kau yang mulakan dulu ka ? salah ka aku buad kau macam tuh ? aku kata "aku sayangkan kau" kau ta caya kan . habis tuh kalau aku kata aku suka pandang yang handsome TAPII ta tertarik pun of course lah kau ta caya jugakk kan ? haa . tu sebab kau fikir yang bukan-2 bila aku pandang lelaki handsome . kalau kau percayakan aku ,kau takkan sebut pasal nie then tuduh bukan-2 . heyy sayangg tuduhan yang melampau akan menjadi fitnah tau kalau awak ta tahu . so ,aku dha bagii tahu kurang-2 kan lah    pemikiran yang bukan-2 tentang aku . one more thing ! JANGAN BERANI KATA KAU TAKDE MAKNA BAGI AKU ! kau kenal aku kan ? mesti kau tahu yang aku sayang kau ,so knp mesti na berkata begini wahai kanda ku . #whoa ! berkias pulakk kata-2 aku nie kan . sebab dalam kepala hotakk kau uh tade trusting on me . that's why lah kau kata aku mcm nie . please lah ! BUKA MATA ! fikir apa yang kau dha buad nie dan jangan sampai terlambat tokk menyesali . #JANGAN KAU NAK UNGKIT-MENGUNGKIT KESALAHAN YANG LEPAS untuk carikk point salah aku . aku ngaku aku pena buad salah . aku dhaa mintak maaf right ? so ,apa lagii yang kau na darii aku ? wahai kekanda ,jangan dikau memperkotakatikkan hatii kecil ku ini . aku perempuan . aku lemah . aku ta kuat . TAPII my ego was so strong then u . HAHA ! kau dha buad aku jadii TAKDE PERASAAN . hatii kering kan aku ? hmm ! nie lah yang kau na . selagi ada waktu dan kau masih dapat jumpa aku waktu sekolah nie ,please fikirkan tentang nie . lepas nie KALAU kau menyesal ,sorry to say it's too late ! aku marah macam mana pun ,aku masih lagii m'harap dan aku takkan benci kan kau sayangg . HAHA !


#assalamualaikum . .
holla ,SORRY my entry yang kat atas nie ^ main terjah jea tanpa cakap elok-2 dan ta bagii salam . dah geram sangat tadii . tuh yang terus tulis apa yang terbuku . btw ,aku sayangg sesangat tat LELAKI yang kt atas tuh . kbaii .


Sudah Baca ? Jangan Lupa LIKE ok >.<


Older Post | Newer Post