Welcome to TrueBeliber Land of me ♔ Follow me | Dashboard
Wanie Bieber










masalah ! masalah ! masalah !
Monday 21 November 2011 | 07:07 | 0 comments

kau sayangg kan aku ta ?
bule ta kau jujur ? aku na sangat tahu isi hatii kau .
aku banyak persoalan yang na d tnye kan kt kau .

kenapa gambar kunci dan hati nie pulakk yang keluar ?
na tahu sebab ape ? sebab hatii aku dah hancur oleh kerana kau .
kenapa kau selalu kecewa kan aku ?
kau kata kita akan bersama semula . TAPII ! kenapa masehh ade lagii mslh y timbul ?
lepas satu ,satu lagi masalah yang timbul . 
sampai bila masalah kita na selesai nie ?
kau kata kau tade pape nan dea . 
tgokk sekarang dea dhaa JATUH HATI nan kau .
tuh lhaa kau suka sangat bagii harapan tat org .
pk lhaa sikit doe hatii org . 
aku dhaa agak mesti satu hari nanti dea akan suka kt kau even dea just ADIK ANGKAT !
hatii orang kita ta bule duga .
cinta dan perasaan ta bule di duga .


sampai bila kau na buad aku menangis ?
mana hatii kau ?
kau tahu kan aku sayang kan kau .
TAPII ! kenapa kau bagii ruang tokk dea ?
aku nie yang setahun tunggu kau tokk ape pulakk ?
jadii signboard ? tunggul ?
kau percaya kan aku ta ?
kalau percaya tolong lah jangan tuduh benda yang aku ta buad kayy . 
sampai bila asyikk na gaduh jea nie weyy ?
kejap gaduh ,kejap baik .
bila kau marah sume kata-2 akan keluar .
aku ta paham .
please jelaskan kt aku ape sume nie ?

even lepas nie kau bukan lagii tokk aku .
aku harap kau takkan lupakan kenangan kita .


lepas nie aku akan lepaskan kau tokk tgokk kau bahagia .
sumpah aku sayangg kau .
aku tanak nanti kau nan aku asyikk gaduh jea .
so ,aku ngalah tokk perempuan tuh .
aku ta gaduh sebab JANTAN !
ada jodoh ,insyaallah aku akan dpat PENGGANTI kau .
firstly,aku na tgokk kau bahagia dulu .
lepas tuh aku na rancang kehidupan aku .
then ,sampai masa baru aku fikirkan na BER-kasih sayang nie .
aku tanak kecewe lagii . cukup-2 lah nan kau jea .


nmpk tangan kt atas nie ?
haa . mulai sekarang aku betull-2 akan tinggal kan kau .
jaga diri kau bebaik k .
lepas nie akan ada orang yang akan jaga kau .
untung nye kau . bertuah kau :)
SEMOGA BAHAGIA !



SELAMAT TINGGAL !




Sudah Baca ? Jangan Lupa LIKE ok >.<


Older Post | Newer Post