Welcome to TrueBeliber Land of me ♔ Follow me | Dashboard
Wanie Bieber










pesanan darii penaja :)
Wednesday 2 November 2011 | 01:13 | 0 comments
assalamualaikum . .

holla . hello . hye .  hujan lhaa pulakk . ngantukk nie . tapii aku paksa jugakk mata aku bukak tokk bagii pesanan tat korang-2 . haa ! heyy korang . aku na pesan nie . kalau sesape yg dhaa TERJAH belog aku ,please lah tinggalkan kesan . haa ? kesan ape ? kesan yg korang dhaa come into my belog lhaa . just like tinggalkan comment in my shoutmix kayy . ta tahu shoutmix aku tat mana ? haa ! pandang sebelah kanan . nmpk ta gmb cartoon girl uh ? yg ada tulis "GOSSIP" . haa . tuh lhaa dea my shoutmix . hopefully korang bule buad tokk aku . bukan apa ,just tanak nanti korang kata aku sombong pulakk bila ta follow back . mmm .so tinggalkan kesan tokk aku jejak balekk kayy . JANGAN LUPA ! 

#sekian ,terima kasih wahai followers :) 


Sudah Baca ? Jangan Lupa LIKE ok >.<


Older Post | Newer Post