Welcome to TrueBeliber Land of me ♔ Follow me | Dashboard
Wanie Bieber










terima kasih awakk :)
Friday 25 November 2011 | 02:10 | 0 comments

assalamualaikum . .
hello . holla . hye . segala bagai sume aku na sebut :) harii nie mood aku happy gila na buad entry even bnd yg t'jd tuh smlm . before that ,tahu ta ape motif aku letak gmb yg kt atas nie ? sweet ta ? ta tahu yea . apelhaa ~. kan aku belum cerita lagii mana korang na tahu . (tangan tepuk dahii) .Act ,semalam time aku habis paper exam . aku na balekk lhaa . tgh na pakai helmet diri kt motoe . tiba-2 si dea dtg kt aku & kata dea na pakaikan helmet tokk aku . huh ? (terkejut) seriously ,i'm not expected about that . then ,dgn muka blur aku pass lhaa helmet tuh kt dea . dgn gentle dea ,dea sarung kan helmet tuh kat aku . SUMPAH ! that time aku rasa ta hirau kan orang ,sampaikan kawan aku "EHEM-2" kt aku baru aku seda . aku rasa sweet sangat that time . aku rasa na ulang balik time tuh . bila aku atas moto aku teringat-2 jea detik tuh . sampai kat rumah aku jadii macam nie . . 

terukkan ? haa . nie lhaa padah nye .
kau buat aku jadi terbayang-2 .
mama pun naik pelik sampaikan de kata "apahal nie ? asyik tersengih-2 jea . gila ke ?"
HAHA ! aku gelakk sorang-2 .
kelaka lhaa mama aku .
sampaikan dea bule perasan pulakk .


kau buad aku JATUH HATI .
SORRY ! i'm FALL IN LOVE AGAIN with you :)
yeah man ! i in love with u .
adush macam mana nie .
aku rindu pulakk kau sekarang nie .
kau jahat lhaa . dha lha buad aku jatuh hatii .
now kau mesti jadii GULA-2 HATI aku .
aku tanak orang lain .
aku na kau sajje .
one more thing babe ,aku ada sesuatu na bagii kt kau .
BUT you must promise me that you store and maintain it with love !
keep in your HEARTS sayangg .


aku ikhlas menyayangi kau dengan sepenuh hatii aku .
mwwwwaaaahhhhh !!!
sayangg kau sangat-2 :)








Sudah Baca ? Jangan Lupa LIKE ok >.<


Older Post | Newer Post