Welcome to TrueBeliber Land of me ♔ Follow me | Dashboard
Wanie Bieber










harii terakhir persekolahan aku .
Saturday 10 December 2011 | 00:12 | 0 comments

hye . assalamualaikum . lbh kurang seminggu kodd dha aku ta buad entry . now ,i'm back baby . heE ~ eh ,ape pulakk motif gmb tat atas nie ? nmpk dak gmb tat atas nie?? haa . tuh amirul shafiq nme nye . haa . aku selalu di ejek oleh dea . dea suke ejek aku "LEMBU" . tah mane dtg nye aku pun ta tahu lhaa . tapii aku ta kesa pun . aku suka lagii ade la . ngee ~ gedik pulakk . ta pena-2 aku bagii lelaki coklat ,dea org petama yg pena aku bagii . dlu ex aku pun aku ta pena bagii . tapii dea dpt pulakk kn . hmm . mesti ade mkne ni . 5 tahun kita org satu sekolah ,kita org ta pena b'tegur . tbe-2 harii tuh dea tegur aku dlm fb . kita org chat lame a jugakk . time tuh aku kt hotel kt langkawi . dea mintakk aku belikan dea coklat .so ,aku belikan lha . bukan yg kecik nye ,tapii besa taw . bila kwn-2 aku tahu aku bagii tat dea ,dorang kate aku coup nan dea . aku kate ta coup dorang tetap ta caye . lme-2 tuh aku knl dea ,aku jadii suke pulakk . aku pun ta tahu knp . bila dgn dea aku rase senang jea . dea pendiam sikit . mula-2 knl mmg sombong tapii dha knl ,suke sangat ejek aku . bila harii terakhir aku habiss paper ,sblm tuh aku ade ckp nan dea na snap picture nan dea . dea pun okayy jea . bila aku keluar dewan carekk dea tade . rupe-2 nye tgu aku tat parking moto dea . YA ALLAH ! dup ,dap !jantung aku tgokk dea . then ,dea pgl aku . aku tgok dea tgh genggam tgn dea . so ,aku tkodd la na dtg kt dea . tkod dea tepek muka aku nan tepung . bila nmpk dea start moto ,aku pgl la na amik gmb nan dea . bila dea diri sebelah aku ,YA ALLAH ! tuhan jea tahu ape aku rasa . lps jea amik gmb ,aku bla . lps tuh aku masuk balik sekola tgokk dea ade lagii . aku dha mula tersengih-2 tgok dea . tgh-2 conteng baju sekolah aku ,dea dtg kt aku . aku tanya "nak conteng baju kau bole ?" dea pun bagii la . time tuh ex aku ade depan aku . aku buad ta tahu . aku layan dea (mirul) jea . aku tanya "na conteng tat ne ?" dea kata mana-2 jela . dgn bahagia hati aku pun terus conteng kt bdn dea . baju blkg dea ade tepung . aku bersihkan baru aku conteng . tapii aku lupa na mntak dea contengkn baju aku . btw aku BANGGA ! aku sorang jea yg conteng tat blkg dea dan aku sorang jea perempuan yg conteng baju dea . YA ALLAH ! aku happy sesangat . bila aku balek ,kejap-2 aku tgok gmb aku nan dea nie . sng cte aku sentiasa tgokk gmb nie bila aku rindu . adakah aku sukakan dea ?? kalau suka ape salah nye kn . drpd aku m'harap kt LELAKI yg dha mainkan perasaan aku tuh . 


#kepada kau :;maafkan aku kalau hatii aku dha mula suke kan kau :)
#aku sukakan kau macam mana aku sukakan JUSTIN BIEBER .
#kau JB no.2 dlm hidup aku .hee ~ gedik+gatal .


Sudah Baca ? Jangan Lupa LIKE ok >.<


Older Post | Newer Post