Welcome to TrueBeliber Land of me ♔ Follow me | Dashboard
Wanie Bieber










sweet memory ♥
Monday 12 December 2011 | 07:07 | 0 comments
boo ! hehe . heyy ,hye awak-2 sume :)
assalamualaikum .
terkejut ta tadii ? mana na terkejut nye .
dga suare pun ta kn . apela


haa . nmpk ta picture buda yg chomell kt atas nie ?
dea tuh my bestie forever :)
aku sayangg gila tat dea macam aku sayanggkn family aku .
semalam ,aku keluar dgn dea la .
dea yg paksa aku keluar kalau ta ,tade mknenye wujud gmb nie .
btw ,thanks jugak la tat dea bp paksa aku keluar .


nmpk tuh mcm sweet kn ?
sebenanye mmg sweet pun .
hmm . jealous ? relaxx a choyy .
korang pun ade coup jugakk kn ?
haa . snap la mcm nie jugakk .


aku tahu ka rindu aku .
last thursday kita exam ,aku nmpk kau bau towel kau yg aku pulangkan tuh .
sebab ade bau aku kn ? kjp-2 kau bau .
aku nmpk tapii aku buad ta tahu jea .
act ,aku ta espect pun na jumpa si dea nie .
before nie kte org mmg ta baik .
tiba-2 time aku tgh lepakk ,handphone aku berbunyi .
tgokk-2 call darii dea .
whoa ! jantung aku dha DUP ,DAP !
aku baru na cuci mata . bikin SPOIL la .
aku engt kn time dea call tuh dea tat uma .
rupe-2 nye dha dekat dgn aku .
YA ALLAH ! terkejut aku nmpk dea .
hatii aku pun tertanya-2 jugak .
asal tiba-2 dea na sangat jumpa aku .
dea sanggup dtg DP semata-mata na jumpa aku .
SUMPAH ! aku ta caya .
dea lepak nan aku then ekodd mana je aku g .
mmm ! aku ta lyn sgt .
dea pgg tgn aku ,aku marah dea pgg lagii .
pujuk aku a konon nye .
kononye la kn . bhahaha :)
aku ta bole na lyn kau mcm dulu .
aku ta tahu knp .


tgokk tuh last-2 aku cair jugakk dgn pujukan dea .
tapii tuh semua sbb na jaga hatii dea .
aku tanak a HAMPA kn perasaan dea .
dea dtg DP semata-2 na jumpa aku kodd .
kunk ta pasal-2 ade musibah jadii aku yg salah .
see ! marah mcm mana pun aku ,aku tetap na jaga hatii kau .
tapii kau ??
terima kasih a sbb kau dtg jmp aku .
aku hargaii even kau bukan milik aku .
aku maseh sayangkn kau .
tapii nie rahsia aku .
aku takkan tunjuk lagii tat kau aku sygkn kau .
thanks sayangg sebab kau layan aku baik sangat ,manja semalam :)
aku cuba na balas balik ,tapii aku rasa diri aku makin na jauh darii kau .
ta tahu knp :(
SORRY to sayy sayangg 







Sudah Baca ? Jangan Lupa LIKE ok >.<


Older Post | Newer Post