Welcome to TrueBeliber Land of me ♔ Follow me | Dashboard
Wanie Bieber










salah paham :(
Saturday 7 January 2012 | 08:26 | 0 comments
hye peeps ! hello my fellow reader :) sehad ? hopefully sehad laa kan . da lame aku ta buad entry dlm blog nie . well , da tahun baru kan ,so sumenye na bebaru sekarang . aku mulakan hidup baru ,hubungan baru ,azam baru and belog baru :) yeah ! blog lame nie ta d lupakan juge . tkod nnt belog nie merajuk pulakk . hee ~ street to the point laa kan . sebenanye aku daa ade pkwe baru :) nama dea muhammad shafiq . aku dgn dea baru je 2 mgu . ta lame mane pun . baru je ken . doa kan hubungan aku dgn dea yea :) so ,sekarang tokk teruskan story aku nie ,aku na cte pasal aku gn my bie . benda paling aku benci dlm relay aku . gaduh !

bermulanya kisah pergaduhan :(   

tadi aku bagii tahu bie aku yang aku na g reunion .
tbe-2 dea ta bagii aku pegi .
aku ckp elok-2 gn dea , dea marah aku .
terkejod gk tbe-2 dea ckp aku,kau .
 aku jujur ckp kt dea nt aku na kwa g reunion tbe-2 dea marah .
ape lagii ,aku pun angin a . 
haa . marah la aku lagii ,kn da kne marah balikk . 
bie ,lain kali jgn marah-2 i ta tentu psl ae .
mmg u akan kne balekk .
satu hal lagii paling aku geram tadii tbe-2 dea kate :-
"suke hati kau la . lepas nie jgn carekk aku lagii"
aku pun sound balik .
ape aku ckp tuh ta yh laa tahu ae . kasar sikit .
then ,dea bole kate aku ade jntn lain .
lagii aku naik angin . geram betull !
suke sangat carekk pasal .
naseb baik dea mintak maaf and pujuk aku balikk .
sejuk sikit hatii aku .
na tahu special nye bie aku nie ,dea pandai pujuk . chomell :)

*warning tokk bie :please trust me bie . i tade jntn lain selain darii you :)
ingat tuh ! you org first dpt password fb i kayy . bkn sng bole dpt :)


Sudah Baca ? Jangan Lupa LIKE ok >.<


Older Post | Newer Post