Welcome to TrueBeliber Land of me ♔ Follow me | Dashboard
Wanie Bieber










perlukah aku pergi belajar jauh-jauh ?
Wednesday 28 March 2012 | 08:04 | 0 comments



Assalamualaikum . tuk.tuk.tuk ! ada orang tak ? haha . hye . lama dah aku ta update kt blog nie . hmm . nak kate busy tuh tipulah , sbb aku tak keje pun just malas . asyik hadap Facebook 24 jam tak malas pulakkan ? haha . okayy , act lepas dapat keputusan aku dok sebok mengadap lappy carik kolej kejururawatan . aku mohon semuanya . now , yang aku dapat baru dua . di KL dan PENANG . aku tanak pilih KL sebab mak aku kata awal sangat kemasukannya . aku pilih Penang sebab jauh . aku boleh jauhkan diri darii orang yang aku sayangg (E) . aku boleh jugak lupakan sikit2x kenangan aku dengan si dia . *hopefully lah :) . hmm . aku bagi tahu dia yang aku nak sambung belajar . dia tanya "dimanakah ?" aku kate lah di Penang . berat hatii aku nak tinggalkan dia kt sini sebab dia merayu kata tak bagi aku pergi jauh . tapii takkan aku nak lepaskan cita-cita aku tokk kau sayangg . aku harap kau faham keadaan aku . terharu sangat dengar kata-kata kau bila kau kata nanti aku dh habes belajar kau masuk meminang aku . haha . aku tahu tuh sume bukan kenyataan tapii kata-kata je . aku harapkan kau semula , hatii aku rasa semakin jauh dgn kau . aku kena capaikan cita-cita dan tunaikan tanggungjawab aku , baru aku nak fikirkan masa depan aku . aku redha dgn ketentuan-NYA . yang penting aku nak berjaya dulu !! yeah -,- cita-cita aku adalah yang utama . nanti aku pulang , jumpa kau dgn kejayaan . kalau kau sanggup tunggu aku macam mane aku tunggu kau , kau tunggulah . aku tak paksa ! if that time kau sudah bertunang/berkahwin , aku terima . sebab aku dah lama bersedia tokk lepaskan kau . masa lalu & kenangan kita banyak mengajar aku apa itu dugaan :)



Sudah Baca ? Jangan Lupa LIKE ok >.<


Older Post